Ia filmu’

La raftul cu dvd-uri ieftine din Auchan am gasit niste pomeni, de la 5 lei la 19 lei, dupa gusturi si buzunare. Charlie Chaplin la preturi minuscule (in doua volume), sau Contesa din Hong Kong. Cred ca, daca sapam mai adanc, gaseam si alte comori. E cam ca la Mini Prix.

In alta ordine de idei, am descoperit un magazin online de filme cu dvd-uri ieftine (mersi, Harpo). Prin decembrie ziceam si eu ceva aici. Ei bine, Mosu’ a venit cu intarziere, de Paste, cu punctul patru din lista in sac 🙂 .

5 gânduri despre „Ia filmu’

  1. bibilica spune:

    ce mos ai tu de vine de pasti… cred ca astepta ora de vara!

  2. bitchingthatmovie spune:

    Mersi mult! Imi scapase chestia asta.

  3. tennisdude spune:

    We’re even 😛 Le-am cumparat si eu pe primele doua de la Auchan (chiar de la cel din Timisoara). Am crezut ca al 3-lea e o ciudatenie de-a ta (ca Sumi Jo) si l-am ignorat. Doar acum am vazut ca e regizat tot de Chaplin.

  4. bitchingthatmovie spune:

    Ha! Sumi Jo ciudatenie? Blasfemie 🙂
    Contesa din Hong Kong era in gramada din ligheane, deci trebuia sapat dupa el. Celelalte doua aveau loc de cinste pe un raftulet. Vizionare placuta! Mie mi-au placut tare mult. Urmeaza sa vad si Contesa.

Lasă un răspuns

