Portretul lui Dorian Gray (2001)

Am vazut in seara asta cel mai prost film pe care mi-l puteam cumpara vreodata la pret redus din hypermarket. Titlul e inselator, dovada ca nu orice poarta numele unui roman remarcabil se transforma automat intr-o pelicula de calitate. Am pus intentionat anul in care a fost realizat, intrucat constat ca exista mai multe ecranizari si nu vreau sa creez confuzii. Pe acesta, dragilor, trebuie sa-l evitati, nu pe altul!

Cu prestatii jenante ale ilustrului necunoscut Ethan Erickson alaturi de Malcolm McDowell, filmul valoreaza exact cat am dat pe dvd, si anume 5 lei. Nici mai mult, dar cu siguranta intotdeauna mai putin. Singurul act artistic vine din partea lui Cristoph Waltz, din pacate pentru mine (si probabil din fericire pentru el) foarte scurt. Restul e o scrofarie cu brevet, de la scenariu, dialog, personaje paaaana la actori.

Am observat o combinatie nefericita de The Devil’s Advocate cu romanul lui Oscar Wilde, in final rezultand un mix ciudat si monstruos. Henry Wotton+John Milton=Love

Se intrece in prostie cu o alta catastrofa, catastrofa anului 2009 despre care am mai vorbit, Camionagiii Spatiului. Un „i” e optional, depinde ce site prezinta filmul.

2 gânduri despre „Portretul lui Dorian Gray (2001)

  1. bibilica spune:

    Ce anume te-ar fi impins sa cumperi o ecranizare dupa Portretul lui Dorian Gray?

    Probabil aceeasi nebunie care te-a facut sa crezi pt o secunda ca ecranizarea dupa Ultima Noapte de Dragoste, Intaia Noapte de Razboi ar fi altceva decat un film mediocru gandit romaneste: sange, bataie, gelozie si femei isterice…

    Cand ai sa inveti ca daca ti-a placut cartea, orice ai face NU te uita la ecranizare, distrugi toata magia!!! Dorian e ceva de contemplat in intimitate, asezata cat mai comod lasandu-te furata de magia fiecarei pagini rasfoite… nu a fiecarui minut ce trece in timeline!!!

  2. bitchingthatmovie spune:

    Pretul aproape inexistent. Mi-era clar ca nu poate fi ceva sclipitor la 5 lei, dar nici o asemenea catastrofa. Am vrut sa vad ce poate iesi dintr-o asemenea carte si am aflat. Dupa ce o sa vad si celelalte ecranizari mai mult ca sigur ca o sa raman la acelasi raspuns. Unele carti pur si simplu nu pot fi transpuse in film, oricat ai incerca.

Lasă un răspuns

