Vremelnicii – Imbracati la Oscar

Nu conteaza daca bine sau prost, decideti voi asta.

4 gânduri despre „Vremelnicii – Imbracati la Oscar

  1. danezia spune:

    multumesc de vot din toata inima… si te mai astept pe la mine (odata ce voi avea timp sa mai scriu si despre alte filme).

    Grozav ca se ocupa cineva si de fantasticul covor rosu. Nu stiu de ce dar nu am fost niciodata vrajit de toaletele de pe covorul rosu. Ca baiat cred ca rochiile alea de seara, sunt mult prea elegante si prea putin incitante.

  2. bitchingthatmovie spune:

    Ca fata, rochiile alea (cu mici exceptii) par cumparate din Europa, de la taraba vreunui chinez. Probabil cel mai tare tot Robert Downey Jr e 🙂

  3. bibilica spune:

    in afara de Sandra Bullok nu prea am vazut rochii, poate ingramadiri de material, panza irosita si BY THE WAY: Jennifer Lopez, vezi ca are nevoie cineva de folia aia cu bule sa impacheteze ceva fragil, n-ai mai returnat sulul ala dupa OSCAR!!!!

  4. bibilica spune:

    Imi iau ingramadirile de material inapoi si imi cer scuzoaie pt parerile exprimate cu privire la rochiile dnelor si donsoarelor de la oscar… dupa ce am vazut ce a putut sa se intample la premiile Gopo imi vine sa imi dau palme:

    voiceover care explica domle cum doamnele s-au dichisit in rochii minunate si extraordinare si cand, ce sa vezi? Oroare! cred ca erau in drum spre piata marile noastre celebritati cand s-au decis sa aterizeze la festivitatea de decernare a premiilor altfel nu exista nici o scuza!!!

    La intrebarea ce ne lipseste ca sa fim si noi ca americanii la Oscaruri toti vorbeau de bani, industrie, sustinere bla bla (Maria Dinulescu s-a rezumat la a da un raspuns despre orice altceva decat intrebarea adresata) eu zic GUST, taica, GUST si bun simt… cand iti pui rochie de panza de mers la piata sa mergi la o gala… there is smth seriously wrong!!!!!

Lasă un răspuns

