Roma – partea a doua

Profit de faptul ca internetul merge mai mult decat onorabil si mai incarc cateva poze. Stau si ma gandesc, inainte de toate, cam cum ar trebui sa interpretez eu reactia asistentelor de zbor din avion care, la aterizare, cu jumatate de gura rasuflau usurate (mai mult decat vizibil) si cu cealalta jumatate ne multumeau ca am ales Wizz Air? Cumva le fusese teama? Cumva trebuia sa-mi fie si mai frica decat mi-a fost? A fost mai nasol decat mi-am inchipuit eu? O turbulenta nu e niciodata doar o turbulenta? Un lucru stiu sigur: nu ma mai uit niciodata la Dezastre in Aer. Poze!

Lasă un răspuns

