De weekend

Fiindca a trecut deja o ora de cand nu mai e sfanta zi a indragostelii, iubirii, practic a marketingului dus la extrem, amintesc doua, trei nimicuri amuzante pe care le-am vazut/trait duminica:

1. Fusai la un botez, care dupa 12 noaptea (petrecerea a inceput sambata la ora 6) s-a transformat in party siropos cu dedicatii pentru indragostiti. Deja nu am mai putut manca tortul, ca-mi crescuse glicemia de la atmosfera. Sunt multe de carcotit in legatura cu sindrofia in cauza, insa de departe cel mai tembel dintre toti era DJ-ul. Cand venea mancarea si lumea se aseza la masa, el baga niste fum cu arome chimice si o muzica taman pe dos, ca sa-ti ajunga imbucatura mai repede in stomac de la vibratii.

Chelnerul, in schimb… Eeeeei, chelnerul avea grija sa nu am niciodata paharul gol. Dupa o portie de Sheridan’s pe care am cerut-o si pe care am si baut-o, clipesc si vad ca paharul e din nou plin. Tot de Sheridan’s (plin e exagerat spus, sa zicem, cu bautura in el). Beau si portia aia, ma uit pe pereti, clipesc, iar vad paharul ca si cum ar fi fost neatins. Frumusetea era ca niciodata nu-l vedeam cand schimba paharele, probabil era cel mai transparent chelner din lume. De data asta nu am mai baut, dar am fost cu ochii pe paharul cu apa.

Ce-mi place (not) cel mai mult la petrecerile astea e muzica si felul cum se danseaza pe ea. Exista un playlist tras la xerox pentru toate nuntile si botezurile, fara exceptie: Modern Talking (You’re my heaaaart you’re my soooooul), Coco Jambo (aiaieeeeeheoouuu), Dragostea din Tei, Macarena (plus dansul aferent), Meneaito (plus dansul aferent) si crema cremei, muzica greceasca. Pe muzica greceasca, femeilor au inceput sa le sticleasca ochii. La restul, se faceau celebrele, obsedantele, plictisitoarele cercuri in care fiecare pe picioarele proprii pe persoana fizica se bâţâia ca o trestie in bataia vantului.

Pentru curiozitati culinare, rulada de pui cu fructe confiate (probabil bucatarul tinea borcanul cu fructe confiate pt prajitura langa oala cu pui pt rulada, si, ce sa vezi, s-a varsat borcanul) si pateul de rata pe o jumatate kiwi au facut senzatie. Pe langa liptauer, sunci si chiftele usturoiate pluteau ici, colo, bucati de portocala.

2. De vealantains, Petre Roman apare in emisiunea lui Radu Tudor vopsit. Da, vopsit! La par! Si banuiesc eu, si la sprancene, ca nu se cade sa fie parul de-un fel si spranceana de alt fel, ce naiba. Nici nu mai conta ce zicea, parul vorbea si se recomanda de la sine. Comparatie pentru edificare:

3. Si momentul care mi-a facut ziua zi a fost acela in care consortul, in graba sa deschida geamul, calca intr-o farfurie de ghiveci cu apa in ea, uitata de mine pe jos, langa fereastra, dupa ce udasem o orhidee si o lasasem la scurs in farfuria respectiva. Hepi vealăntain, diiiăr, iubire, sentimente, dragoste and shit, multi ciorapi o sa uzi de acum incolo in multe farfurii uitate de mine te miri unde.

Lasă un răspuns

