Maria Dinulescu atinge o coarda sensibila – coarda de vita de vie, evident

Post la misto.

Inspirata de Cover Story, unde Maria Dinulescu raspunde la intrebarile revistei Tango (apropo, a remarcat cineva din redactia aia cacofonia izbitoare? RevisTA TAngo!!!), m-am gandit sa scriu propria viziune asupra unui interviu dat de actrita. Intrebarile mele, raspunsurile ei – in viziunea mea.

Bitchingthatmovie: „Ce fapta buna ai facut pe vremea cand erai copil? Iti mai amintesti?”

Maria Dinulescu: „Cand gaseam insecte in camera, nu le omoram, ci le luam in palma si le aruncam in gradina, in iarba. Si cu ocazia asta, trebuie sa recomand o poezie plina de sensibilitate, Gandacelul de Elena Farago, pe care fiecare copil trebuie sa o citeasca si din care sa ia aminte.”

Bitchingthatmovie: „Ti-ai imaginat nunta de mica sau e un eveniment la care preferi sa nu te gandesti?”

Maria Dinulescu: „E momentul potrivit sa amintesc de Nunta lui Figaro, de la opera nationala (nota mea – imi pare rau, e prea geniala asta cu opera nationala ca sa nu o folosesc). Numai cine se sensibilizeaza la aceste arii superbe isi poate imagina nunta de mic copil. In plus, eu am imprumutat de la o prietena Nunta in Cer, cartea care mi-a rasturnat complet viziunea despre iubire.”

Bitchingthatmovie: „Si tu esti cu iubirea?”

Maria Dinulescu: „Da, iubirea e cel mai pur sentiment din cate exista si daca ai citi si tu Nunta in Cer, ti-ai da seama. Altfel nu ma poti intelege.”

Bitchingthatmovie: „Cum a fost primul sarut?”

Maria Dinulescu: „Ca apa unei cascade prelingandu-se tumultuos peste mine. S-a intamplat intr-o primavara, printre ciresii infloriti. El avea gust de trufe cu ciocolata, eu miroseam a vanilie. A fost intens. Dupa aceea mi-a asezat o floare in par.”

Bitchingthatmovie: „Cum ai evoluat de-a lungul anilor? Exista o discrepanta intre ceea ce iti doreai sa fii si ceea ce ai ajuns?”

Maria Dinulescu: „Lucrurile valoroase si cultura m-au format de-a lungul timpului iar evolutia mea a fost tot timpul o linie ascendenta. Sunt ceea ce am vrut dintotdeauna sa fiu datorita invataturilor bisericesti. Eu citesc Biblia, sa stii. Ar trebui sa o faci si tu.”

Bitchingthatmovie: „Ce te face sa razi?”

Maria Dinulescu: „Aaaaa, aici pot da zeci de titluri de carti care ma fac sa rad, precum si multe opere bufe.”

Bitchingthatmovie: „Ok, ce te face sa plangi?”

Maria Dinulescu: „Imi aduc aminte ca, in copilarie, plangeam in timp ce citeam El Zorab. Ultima data am plans citind o scrisoare de la iubitul meu. Ne maturizam impreuna.”

Bitchingthatmovie: „E vorba de Poponet?”

Maria Dinulescu: „Da. El are o caldura de care eu am nevoie acum. Stiu ca nu ai cum sa intelegi, de aceea iti recomand sa asculti multa muzica. Muzica te sensibilizeaza, te innobileaza.”

Bitchingthatmovie: „Ok, pe final, Maria, cat e ceasul?”

Maria Dinulescu: „Aici voi recomanda o carte, In Cautarea Timpului Pierdut de Marcel Proust*. E de baza in intelegerea acestei notiuni care de fapt, fizic, nici nu exista. Nu stiu daca stii, dar timpul nu exista, exista doar miscare.”

Bitchingthatmovie: Da, m-ai convins, esti cea mai actrita culta! Tu nu esti o inteligenta, o instruita, o carturareasca, o savanta, o sensibila, o miscatoare si o simticioasa, nu! Tu esti cate doua din fiecare, sa fim siguri ca nu ne scapa nimic. Da, da, da! Fii capitanca noastra!

*(Copyright la Bibilica aici)

3 gânduri despre „Maria Dinulescu atinge o coarda sensibila – coarda de vita de vie, evident

  1. bibilica spune:

    si totusi, cat este ceasul?!?

  2. bitchingthatmovie spune:

    La ora la care ai comentat tu, iti puteam recomanda zeci de vise dintr-ale mele din care sa te inspiri si sa tragi invataminte despre timp and shit.

  3. A. spune:

    Demenţial! Ai surprins esenţa personajei!

Lasă un răspuns

