Follow up – Eclipsa lui Antonioni

Mi s-au intamplat doua lucruri extraordinare. Si anume la cateva ore de la vizionarea filmului, moment punctual in care mi se parea o porcarie enervanta, sa mi se developeze la propriu, in minte, imagini fotografice din film, pelicula devenind din ce in ce ma inteligibila cu fiecare ora care trece. Asta pentru ca, probabil, ma debarasez incet, incet de deprinderile clasice cinematografice si reconstruiesc filmul in cheia corecta,  totul parand a capata treptat sens. Doamne ajuta.

Al doilea lucru de care vorbeam la inceput este ca tocmai m-am vaccinat, asa ca, in opinia conspirationistilor, am devenit un cobai susceptibil la niste boli groaznice care se vor declansa peste aproximativ 20 de ani si care ma vor aduce in pragul inceputului de sfarsit. In plus, totul este o afacere nenorocita a companiilor farmaceutice pe care inclusiv eu o  sustin, acceptand acul in umar. Sunt o nemernica, stiu.

Daca tot mi s-a revelat viitorul, bag acum, cat pot, cat mai multe filme pentru ca e posibil ca mai incolo s-o mierlesc.

A, si site-uri de incredere precum glasulpiospunctro m-au informat ca vaccinul contine un cip care imi va monitoriza creierul si ca voi trai intr-un cosmar totalitar si manipulator si si si si……

Un gând despre „Follow up – Eclipsa lui Antonioni

  1. bibilica spune:

    dintre toate motivele invocate vreodata impotriva vaccinarii, partea cu cip-ul vibreaza cel mai tare in interiorul meu

    dar vin cu o intrebare de baraj:

    cip-ul monitorizeaza creierul, da?

    ce te faci cand esti purtator ilegal de scalp pt ca nu adaposteste nimic pe acolo-sha ci doar te ajuta sa nu te ploua in gat?!?

    Oricum faceam eforturi sa nu mai gandesc, ca sa nu aiba ce ganduri monitoriza! Desi unii fac asta si fara sa aiba vaccin la activ.

Lasă un răspuns

