Aluna ma inspira

Am fost zilele trecute la un focus grup pe tema alunelor. Nu ca as fi vreo consumatoare vorace, chiar nu imi plac, dar asta nu m-a impiedicat sa-mi dau cu parerea asupra spoturilor publicitare. Nu am sa dezvolt partea de dupa ce am intrat la discutia propriu-zisa, ci cea de dinainte. Testul! Da, a fost un test. De creativitate, chiar. In 10 randuri, sub orice forma, trebuia sa te dezlantui creativ pe doua teme.

Prima: ce iti inspira culoarea verde. Irelevant pentru blog ce mi-a venit la deshte sa scriu (intre altele, si niste reminiscente de prin liceu cu „verde crud, verde crud, mugur alb si roz si pur” – don’t ask). A doua a avut potential: cu ce vedeta din Romania sau din strainatate te-ai intalni si ce ai discuta cu ea. Reneg cuvantul vedeta, asta e. Alegerea mea a fost una complet imprevizibila, o prietena care a participat si ea nici nu si-a dat seama inaintea mea ce vedet aleg eu pentru discutie :-). Bun, stiu, sunt repetitiva, plictisitoare, monotona, dezvolt obsesii dar zau ca nu mi-as petrece timpul, mai ales la masa (da, era vorba de o cina, nu neaparat romantica) cu altcineva decat el.

Oricat de pueril ar suna, trebuie sa recunosc ca mi-am imaginat de cateva ori (nu multe) cum ar fi si de fiecare data un element a aparut constant: imbecilitatile admirative. Cum sa nu fii penibil cand te apuci sa-ti exprimi aprecierile fata de un artist? Pana la urma, il admiri pentru calitatea de artist, nu pentru muschi, deci de ce ai fi penibil? Si totusi…

– Sunt un mare fan!

Ei, asta-i buna, esti oare in stare sa legi doua cuvinte originale?

– Te-am admirat dintotdeauna, esti un actor minunat, rolurile din cutare si cutare filme sunt geniale!

Mmmm… sau mai bine nu.

– Nu-mi vine sa cred, e o onoare sa te cunosc! Ti-am vazut toate filmele!

Bine, exceptand faptul ca nu i-ai vazut chiar toate filmele (nu erau pe torrents, mama lor), omu’ asta mai joaca si teatru. Deci, iar nu.

– I love you!!!

Ho, nu-i Robert Pattinson!

– Poti sa-mi dai un autograf?

Mai, de putut, poate, ca are mainile la ei. Dar parca era vorba sa discutati. Pas.

– Pot sa fac o poza cu tine?

Asa repede? Pai stai sa vorbiti intai!

– Pot sa te sarut?

O, Doamne, te-as tine in lant, zau. Revino-ti.

Pana la urma, e logic ca esti o mare admiratoare a lui, din moment ce il alegi pe el pentru cina. E logic ca i-ai vazut filmele din moment ce esti admiratoare. Ce mai ramane de spus, nepenibil, original, sincer si in acelasi timp util? Cred ca e cazul sa-mi vad de treaba totusi. Poate o sa-mi pun problema asta cand o sa haladuiesc pe strazile Londrei, preocupata de faptul ca, la un moment dat, m-as putea lovi de el la un colt de bloc. Pana atunci, ma rezum la a-i viziona filmele si atat.

Oare ii plac alunele?

Lasă un răspuns

