Ode To The Sea

Nu e un secret pentru nimeni ca imi place Ralph Fiennes. E ca nimeni altul. E perfect. Ar trebui interzis, prea e bun la toate. Prins, legat bine bine si aruncat intr-un cufar. Iar cufarul ascuns la mine in pivnita 🙂 . Pana cand se va intampla asta, profitam de el. Ode To The Sea de Pablo Neruda direct din gurita zeului.

Un gând despre „Ode To The Sea

  1. […] Prima: ce iti inspira culoarea verde. Irelevant pentru blog ce mi-a venit la deshte sa scriu (intre altele, si niste reminiscente de prin liceu cu “verde crud, verde crud, mugur alb si roz si pur” – don’t ask). A doua a avut potential: cu ce vedeta din Romania sau din strainatate te-ai intalni si ce ai discuta cu ea. Reneg cuvantul vedeta, asta e. Alegerea mea a fost una complet imprevizibila, o prietena care a participat si ea nici nu si-a dat seama inaintea mea ce vedet aleg eu pentru discutie . Bun, stiu, sunt repetitiva, plictisitoare, monotona, dezvolt obsesii dar zau ca nu mi-as petrece timpul, mai ales la masa (da, era vorba de o cina, nu neaparat romantica) cu altcineva decat el. […]

Lasă un răspuns

