Holidaze

Sursa: www.greysanatomyinsider.com

Asa cum era de asteptat, Grey’s Anatomy face pauza pana dupa sarbatori. Asa ca pana in ianuarie vizionam surogate. Ultimul episod a fost indopat cu sarbatori, evenimente si alte bunatati care sa ne tina de foame pana la anul, desi, sincer, eu nu m-am saturat. Imi plac sarbatorile si sunt de parere ca un episod dedicat lor e un must have in fiecare an, dar nu sub forma de 3 in 1. A fost un pic cam grabit, Thanksgiving, Christmas si New Year inghesuite, plus mercy westerii care nu-si gasesc locul. Niste dorinte am eu pentru anul viitor:

As vrea ca Bailey sa revina la normal, sa-si recapete statutul de nazi. Ok, i-am vazut si latura umana, dar o Bailey blanda ma plictiseste.

As vrea ca Hunt sa nu fie diluat si indulcit. Bonus, il vreau cu Cristina, plus nabadai.

As vrea sa revina Burke, motivand nabadaile de mai sus.

Si odata pentru totdeauna, as vrea sa fiu scutita de frustrarile Sefului care, de fiecare data cand isi aduce aminte ca e din ce in ce mai antipatic, da cate Club Soda sau Eggnog alcoolizat pe gat.

Pana la anul, „excuse me while I go cut off my hand„.

Lasă un răspuns

